Conjugare Agrandir = A mări Verb Francez Cu Propoziții Exemplu

Conjugări prezent, trecut, viitor ale verbului Francez: Agrandir = A mări, A extinde. Traducere în Română

Cum se conjugă / pronunță în franceză verbul Agrandir = A mări, A extinde? Formează propoziții, întrebări, negații în franceză singur online. Învață pronunție audio pentru verbe, cuvinte uzuale ale limbii franceze.

Indicatif Présent (Prezent):

  • j'agrandis - eu măresc, eu extind
  • tu agrandis - tu mărești, tu extinzi
  • il/elle/on agrandit - el/ea/acesta mărește, extinde
  • nous agrandissons - noi mărim, noi extindem
  • vous agrandissez - voi măriți, voi extindeți
  • ils/elles agrandissent - ei/ele măresc, extind

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Franceză Română

Studiază cuvinte de bază ale limbii franceze, verbe sau expresii noi. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Agrandir = A mări, A extinde în propoziții: afirmative, negative și interogative.

  • Afirmativ: J'agrandis ma maison pour plus d'espace. Română: - Eu măresc casa mea pentru mai mult spațiu.
  • Interogativ: Agrandis-tu toujours ta collection de livres? Română: - Mărești tu mereu colecția ta de cărți?
  • Negativ: Nous n'agrandissons pas notre jardin cette année. Română: - Noi nu mărim grădina noastră anul acesta.

Passé Composé (Trecut Compus):

  • j'ai agrandi - eu am mărit, eu am extins
  • tu as agrandi - tu ai mărit, tu ai extins
  • il/elle/on a agrandi - el/ea/acesta a mărit, a extins
  • nous avons agrandi - noi am mărit, noi am extins
  • vous avez agrandi - voi ați mărit, voi ați extins
  • ils/elles ont agrandi - ei/ele au mărit, au extins

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită a cunoștințelor de gramatică a limbii franceze.

  • Afirmativ: J'ai agrandi mon entreprise l'année dernière. Română: - Eu am mărit firma mea anul trecut.
  • Negativ: Tu n'as pas agrandi ton cercle d'amis récemment. Română: - Tu nu ai mărit cercul tău de prieteni recent.
  • Interogativ: Comment ont-ils agrandi leur maison? Română: - Cum au mărit ei casa lor?

Futur Simple (Viitor Simplu):

  • je agrandirai - eu voi mări, eu voi extinde
  • tu agrandiras - tu vei mări, tu vei extinde
  • il/elle/on agrandira - el/ea/acesta va mări, va extinde
  • nous agrandirons - noi vom mări, noi vom extinde
  • vous agrandirez - voi veți mări, voi veți extinde
  • ils/elles agrandiront - ei/ele vor mări, vor extinde

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Franceză-Română:

Învață gratuit conjugarea verbelor în limba franceză rapid la diverse timpuri: trecut, prezent, viitor.

  • Afirmativ: Je agrandirai ma collection de timbres. Română: - Eu voi mări colecția mea de timbre.
  • Negativ: Tu n'agrandiras pas ta maison sans autorisation. Română: - Tu nu vei mări casa ta fără autorizație.
  • Interogativ: Quand agrandiront-ils leur entreprise? Română: - Când vor mări ei firma lor?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url