Conjugare Agir = A acționa Verb Francez Cu Propoziții Exemplu

Conjugări prezent, trecut, viitor ale verbului Francez: Agir = A acționa. Traducere în Română

Cum se conjugă / pronunță în franceză verbul Agir = A acționa? Formează propoziții, întrebări, negații în franceză singur online. Învață pronunție audio pentru verbe, cuvinte uzuale ale limbii franceze.

Indicatif Présent (Prezent):

  • j'agis - eu acționez
  • tu agis - tu acționezi
  • il/elle/on agit - el/ea/acesta acționează
  • nous agissons - noi acționăm
  • vous agissez - voi acționați
  • ils/elles agissent - ei/ele acționează

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Franceză Română

Studiază cuvinte de bază ale limbii franceze, verbe sau expresii noi. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Agir = A acționa în propoziții: afirmative, negative și interogative.

  • Afirmativ: J'agis rapidement dans les situations d'urgence. Română: - Eu acționez rapid în situațiile de urgență.
  • Interogativ: Agis-tu toujours avec prudence? Română: - Acționezi tu întotdeauna cu prudență?
  • Negativ: Nous n'agissons pas sans réfléchir. Română: - Noi nu acționăm fără să reflectăm.

Passé Composé (Trecut Compus):

  • j'ai agi - eu am acționat
  • tu as agi - tu ai acționat
  • il/elle/on a agi - el/ea/acesta a acționat
  • nous avons agi - noi am acționat
  • vous avez agi - voi ați acționat
  • ils/elles ont agi - ei/ele au acționat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită a cunoștințelor de gramatică a limbii franceze.

  • Afirmativ: J'ai agi selon mes convictions. Română: - Eu am acționat conform convingerilor mele.
  • Negativ: Tu n'as pas agi de manière égoïste. Română: - Tu nu ai acționat în mod egoist.
  • Interogativ: Comment ont-ils agi dans cette situation difficile? Română: - Cum au acționat ei în această situație dificilă?

Futur Simple (Viitor Simplu):

  • je agirai - eu voi acționa
  • tu agiras - tu vei acționa
  • il/elle/on agira - el/ea/acesta va acționa
  • nous agirons - noi vom acționa
  • vous agirez - voi veți acționa
  • ils/elles agiront - ei/ele vor acționa

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Franceză-Română:

Învață gratuit conjugarea verbelor în limba franceză rapid la diverse timpuri: trecut, prezent, viitor.

  • Afirmativ: J'agirai en fonction des circonstances. Română: - Eu voi acționa în funcție de împrejurări.
  • Negativ: Tu n'agiras pas sans raison valable. Română: - Tu nu vei acționa fără un motiv valid.
  • Interogativ: Quand agiront-ils pour résoudre ce problème? Română: - Când vor acționa ei pentru a rezolva această problemă?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url