Conjugare Trouver = A găsi Verb Francez Cu Propoziții Exemplu

Conjugări prezent, trecut, viitor ale verbului Francez: Trouver = A găsi, a descoperi. Traducere în Română

Cum se conjugă / pronunță în franceză verbul Trouver = A găsi? Formează propoziții, întrebări, negații în franceză singur online. Învață pronunție audio pentru verbe, cuvinte uzuale ale limbii franceze.

Indicatif Présent (Prezent):

  • je trouve - eu găsesc
  • tu trouves - tu găsești
  • il/elle/on trouve - el/ea/acesta găsește
  • nous trouvons - noi găsim
  • vous trouvez - voi găsiți
  • ils/elles trouvent - ei/ele găsesc

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Franceză Română

Studiază cuvinte de bază ale limbii franceze, verbe sau expresii noi. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Trouver = A găsi în propoziții: afirmative, negative și interogative.

  • Afirmativ: Je trouve quatre pommes par terre. Română: - Eu găsesc patru mere pe jos.
  • Interogativ: Est-ce que tu trouves le chemin de la gare? Română: - Găsești tu drumul către gară?
  • Negativ: Nous ne trouvons pas l'adresse correcte. Română: - Noi nu găsim adresa corectă.

Passé Composé (Trecut Compus):

  • j'ai trouvé - eu am găsit
  • tu as trouvé - tu ai găsit
  • il/elle/on a trouvé - el/ea/acesta a găsit
  • nous avons trouvé - noi am găsit
  • vous avez trouvé - voi ați găsit
  • ils/elles ont trouvé - ei/ele au găsit

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită a cunoștințelor de gramatică a limbii franceze.

  • Afirmativ: J'ai trouvé mes lunettes. Română: - Eu am găsit ochelarii mei.
  • Negativ: Tu n'as pas trouvé la clé perdue. Română: - Tu nu ai găsit cheia pierdută.
  • Interogativ: Comment a-t-il trouvé ses affaires perdues? Română: - Cum a găsit el lucrurile pierdute?

Futur Simple (Viitor Simplu):

  • je trouverai - eu voi găsi
  • tu trouveras - tu vei găsi
  • il/elle/on trouvera - el/ea/acesta va găsi
  • nous trouverons - noi vom găsi
  • vous trouverez - voi veți găsi
  • ils/elles trouveront - ei/ele vor găsi

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Franceză-Română:

Învață gratuit conjugarea verbelor în limba franceză rapid la diverse timpuri: trecut, prezent, viitor.

  • Afirmativ: Je trouverai un nouvel emploi. Română: - Eu voi găsi un loc de muncă nou.
  • Negativ: Tu ne trouveras pas de solution sans moi. Română: - Tu nu vei găsi nicio soluție fără mine.
  • Interogativ: Quand trouveront-ils les clés perdues? Română: - Când vor găsi ei cheile pierdute?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url