Conjugare s'enrichir = A se îmbogăți Verb Franceza Cu Propoziții Exemplu

Conjugări prezent, trecut, viitor ale verbului Francez: Enrichir = A (se) îmbogăți. Traducere în Română

Cum se conjugă / pronunță în franceză verbul Enrichir = A îmbogăți? Formează propoziții, întrebări, negații în franceză singur online. Învață pronunție audio pentru verbe, cuvinte uzuale ale limbii franceze.

Indicatif Présent (Prezent):

  • je m'enrichis - eu mă îmbogățesc
  • tu t'enrichis - tu te îmbogățești
  • il/elle/on s'enrichit - el/ea/acesta se îmbogățește
  • nous nous enrichissons - noi ne îmbogățim
  • vous vous enrichissez - voi vă îmbogățiți
  • ils/elles s'enrichissent - ei/ele se îmbogățesc

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Franceză Română

Studiază cuvinte de bază ale limbii franceze, verbe sau expresii noi. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Enrichir = A îmbogăți în propoziții: afirmative, negative și interogative.

  • Afirmativ: Je m'enrichis grâce à mes investissements. Română: - Eu mă îmbogățesc datorită investițiilor mele.
  • Interogativ: Est-ce que tu t'enrichis en lisant des livres? Română: - Te îmbogățești citind cărți?
  • Negativ: Nous ne nous enrichissons pas de manière égoïste. Română: - Noi nu ne îmbogățim egoist.

Passé Composé (Trecut Compus):

  • je me suis enrichi - eu m-am îmbogățit
  • tu t'es enrichi - tu te-ai îmbogățit
  • il/elle/on s'est enrichi - el/ea/acesta s-a îmbogățit
  • nous nous sommes enrichis - noi ne-am îmbogățit
  • vous vous êtes enrichis - voi v-ați îmbogățit
  • ils/elles se sont enrichis - ei/ele s-au îmbogățit

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită a cunoștințelor de gramatică a limbii franceze.

  • Afirmativ: Je me suis enrichi en travaillant à l'étranger. Română: - M-am îmbogățit lucrând în străinătate.
  • Negativ: Vous ne vous êtes pas enrichis en suivant cette voie. Română: - Vă n-ați îmbogățit urmând acest drum.
  • Interogativ: Comment se sont-ils enrichis si rapidement? Română: - Cum s-au ei îmbogățit atât de repede?

Futur Simple (Viitor Simplu):

  • je m'enrichirai - eu mă voi îmbogăți
  • tu t'enrichiras - tu te vei îmbogăți
  • il/elle/on s'enrichira - el/ea/acesta se va îmbogăți
  • nous nous enrichirons - noi ne vom îmbogăți
  • vous vous enrichirez - voi vă veți îmbogăți
  • ils/elles s'enrichiront - ei/ele se vor îmbogăți

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Franceză-Română:

Învață gratuit conjugarea verbelor în limba franceză rapid la diverse timpuri: trecut, prezent, viitor.

  • Afirmativ: Je m'enrichirai grâce à mes projets entrepreneuriaux. Română: - Mă voi îmbogăți datorită proiectelor mele antreprenoriale.
  • Negativ: Vous ne vous enrichirez pas sans effort. Română: - Vă nu vă veți îmbogăți fără efort.
  • Interogativ: Comment s'enrichiront-ils dans cette économie? Română: - Cum se vor îmbogăți ei în această economie?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url