Conjugare Saisir = A captura Verb Franceza Cu Exemple Propoziții

Conjugări prezent, trecut, viitor ale verbului Francez: Saisir = A captura, A apuca, A înțelege. Traducere în Română

Cum se conjugă / pronunță în franceză verbul Saisir = A captura, A apuca, A înțelege? Formează propoziții, întrebări, negații în franceză singur online. Învață pronunție audio pentru verbe, cuvinte uzuale ale limbii franceze.

Indicatif Présent (Prezent):

  • je saisis - eu captur, eu apuc, eu înțeleg
  • tu saisis - tu capturezi, tu apuci, tu înțelegi
  • il/elle/on saisit - el/ea/acesta apucă
  • nous saisissons - noi capturăm, noi apucăm, noi înțelegem
  • vous saisissez - voi capturați, voi apucați, voi înțelegeți
  • ils/elles saisissent - ei/ele apucă

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Franceză Română

Studiază cuvinte de bază ale limbii franceze, verbe sau expresii noi. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Saisir = A captura, A apuca, A înțelege în propoziții: afirmative, negative și interogative.

  • Afirmativ: Je saisis l'occasion qui se présente. Română: - Captez ocazia care se ivește.
  • Interogativ: Saisis-tu le sens de cette phrase? Română: - Înțelegi sensul acestei propoziții?
  • Negativ: Nous ne saisissons pas toutes les nuances du problème. Română: - Noi nu înțelegem toate nuanțele problemei.

Passé Composé (Trecut Compus):

  • j'ai saisi - eu am capturat, eu am apucat, eu am înțeles
  • tu as saisi - tu ai capturat, tu ai apucat, tu ai înțeles
  • il/elle/on a saisi - el/ea/acesta a apucat
  • nous avons saisi - noi am capturat, noi am apucat, noi am înțeles
  • vous avez saisi - voi ați capturat, voi ați apucat, voi ați înțeles
  • ils/elles ont saisi - ei/ele au capturat, ei/ele au apucat, ei/ele au înțeles

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită a cunoștințelor de gramatică a limbii franceze.

  • Afirmativ: J'ai saisi l'opportunité qui s'est présentée. Română: - Am capturat oportunitatea care s-a ivit.
  • Negativ: Vous n'avez pas saisi l'importance de cette information. Română: - Voi nu ați înțeles importanța acestei informații.
  • Interogativ: Quand avez-vous saisi cette idée brillante? Română: - Când ați capturat această idee strălucitoare?

Futur Simple (Viitor Simplu):

  • je saisirai - eu voi captura, eu voi apuca, eu voi înțelege
  • tu saisiras - tu vei captura, tu vei apuca, tu vei înțelege
  • il/elle/on saisira - el/ea/acesta va apuca
  • nous saisirons - noi vom captura, noi vom apuca, noi vom înțelege
  • vous saisirez - voi veți captura, voi veți apuca, voi veți înțelege
  • ils/elles saisiront - ei/ele vor captura, ei/ele vor apuca, ei/ele vor înțelege

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Franceză-Română:

Învață gratuit conjugarea verbelor în limba franceză rapid la diverse timpuri: trecut, prezent, viitor.

  • Afirmativ: Je saisirai cette occasion unique. Română: - Voi captura această ocazie unică.
  • Negativ: Vous ne saisirez pas toutes les implications de cette décision. Română: - Voi nu veți înțelege toate implicațiile acestei decizii.
  • Interogativ: Comment saisira-t-il cette opportunité? Română: - Cum va captura el această oportunitate?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url