Conjugare Finir = A termina Verb Franceza Cu Propoziții Exemplu

Conjugări prezent, trecut, viitor ale verbului Francez: Finir = A termina, a încheia. Traducere în Română

Cum se conjugă / pronunță în franceză verbul Finir = A termina, a încheia? Formează propoziții, întrebări, negații în franceză singur online. Învață pronunție audio pentru verbe, cuvinte uzuale ale limbii franceze.

Indicatif Présent (Prezent):

  • je finis - eu termin, eu închei
  • tu finis - tu termini, tu închei
  • il/elle/on finit - el/ea/acesta termină, încheie
  • nous finissons - noi terminăm, noi încheiem
  • vous finissez - voi terminați, voi încheiați
  • ils/elles finissent - ei/ele termină, încheie

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Franceză Română

Studiază cuvinte de bază ale limbii franceze, verbe sau expresii noi. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Finir = A termina, a încheia în propoziții: afirmative, negative și interogative.

  • Afirmativ: Je finis mes devoirs avant le dîner. Română: - Termin temele mele înainte de cină.
  • Interogativ: Finis-tu toujours tes repas? Română: - Închei întotdeauna mesele tale?
  • Negativ: Nous ne finissons pas le projet aujourd'hui. Română: - Noi nu terminăm proiectul astăzi.

Passé Composé (Trecut Compus):

  • j'ai fini - eu am terminat, eu am încheiat
  • tu as fini - tu ai terminat, tu ai încheiat
  • il/elle/on a fini - el/ea/acesta a terminat, a încheiat
  • nous avons fini - noi am terminat, noi am încheiat
  • vous avez fini - voi ați terminat, voi ați încheiat
  • ils/elles ont fini - ei/ele au terminat, au încheiat

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită a cunoștințelor de gramatică a limbii franceze.

  • Afirmativ: J'ai fini la lecture du livre hier soir. Română: - Am terminat lectura cărții ieri seară.
  • Negativ: Vous n'avez pas fini vos devoirs. Română: - Voi nu v-ați terminat temele.
  • Interogativ: Quand avez-vous fini ce projet important? Română: - Când ați terminat acest proiect important?

Futur Simple (Viitor Simplu):

  • je finirai - eu voi termina, eu voi încheia
  • tu finiras - tu vei termina, tu vei încheia
  • il/elle/on finira - el/ea/acesta va termina, va încheia
  • nous finirons - noi vom termina, noi vom încheia
  • vous finirez - voi veți termina, voi veți încheia
  • ils/elles finiront - ei/ele vor termina, vor încheia

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Franceză-Română:

Învață gratuit conjugarea verbelor în limba franceză rapid la diverse timpuri: trecut, prezent, viitor.

  • Afirmativ: Je finirai ce travail demain. Română: - Voi termina această muncă mâine.
  • Negativ: Vous ne finirez pas votre repas si vous continuez à parler. Română: - Voi nu veți termina masa dacă continuați să vorbiți.
  • Interogativ: Comment finira-t-il cette histoire? Română: - Cum va încheia el această poveste?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url