Conjugare Avoir = A avea Verb Auxiliar Franceza Cu Exemple Propoziții

Conjugări prezent, trecut, viitor ale verbului auxiliar Francez: Avoir = A avea. Traducere în Română

Cum se conjugă / pronunță în franceză verbul Avoir = A avea? Formează propoziții, întrebări, negații în franceză singur online. Învață pronunție audio pentru verbe, cuvinte uzuale ale limbii franceze.

Indicatif Présent (Prezent):

  • j'ai - eu am
  • tu as - tu ai
  • il/elle/on a - el/ea/acesta are
  • nous avons - noi avem
  • vous avez - voi aveți
  • ils/elles ont - ei/ele au

Timpul Prezent. Exemple Propoziții Franceză Română

Studiază cuvinte de bază ale limbii franceze, verbe sau expresii noi. Util pentru începători, elevi, nivel intermediar. Exemple cu Avoir = A avea în propoziții: afirmative, negative și interogative.

  • Afirmativ: J'ai un livre intéressant. Română: - Am o carte interesantă.
  • Interogativ: As-tu des frères et sœurs? Română: - Ai frați și surori?
  • Negativ: Nous n'avons pas de voiture. Română: - Nu avem mașină.

Passé Composé (Trecut Compus):

  • j'ai eu - eu am avut
  • tu as eu - tu ai avut
  • il/elle/on a eu - el/ea/acesta a avut
  • nous avons eu - noi am avut
  • vous avez eu - voi ați avut
  • ils/elles ont eu - ei/ele au avut

Timpul Trecut. Exemple Propoziții, Întrebări, Negații:

Află terminațiile verbelor. Învățare, exersare rapidă, practică sau testare gratuită a cunoștințelor de gramatică a limbii franceze.

  • Afirmativ: J'ai eu une excellente idée. Română: - Am avut o idee excelentă.
  • Negativ: Vous n'avez pas eu de chance. Română: - Nu ați avut noroc.
  • Interogativ: Quand avez-vous eu votre première voiture? Română: - Când ați avut prima mașină?

Futur Simple (Viitor Simplu):

  • je aurai - eu voi avea
  • tu auras - tu vei avea
  • il/elle/on aura - el/ea/acesta va avea
  • nous aurons - noi vom avea
  • vous aurez - voi veți avea
  • ils/elles auront - ei/ele vor avea

Timpul Viitor. Expresii Utile, Fraze de Bază Franceză-Română:

Învață gratuit conjugarea verbelor în limba franceză rapid la diverse timpuri: trecut, prezent, viitor.

  • Afirmativ: J'aurai une nouvelle voiture. Română: - Voi avea o mașină nouă.
  • Negativ: Vous n'aurez pas de problèmes. Română: - Nu veți avea probleme.
  • Interogativ: Quand aura-t-il son diplôme? Română: - Când va avea el diploma?
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url