Traducere din Romana in Franceza - Numeralele Ordinale / Cardinale In Franceza - Test de Verificare Cunostinte Numeral Ordinal / Cardinal Gramatica Franceza Gratuit Online pentru Incepatori , Intermediari, Avansati, Studenti



Traduceți în franceză propoziţiile de mai jos folosind numeralele potrivite:


1. I-am spus de câteva ori să aștepte două secunde.

2. V-am povestit de o sută de ori povestea asta!

3. Am citit deja primele trei capitole din carte.
4. Fratele tău ne-a înapoiat jumătate din sumă.

5. Charlemagne a fost încoronat împărat în anul 800.

6. Sunt mii de muncitori în această firmă.

7. Cei șapte funcționari acuzați de corupție au demisionat.
8. Am terminat ultima cursă a maratonului pe locul trei.

9. Am primit două mii șapte sute optzeci vizitatori în această lună.

10. La Fontaine a trăit în secolul al șaptesprezecelea.

Verifica Rezolvare Exercitii / Teste Gramatica Franceza Gratuit Online
Mai nouă Mai veche